Usługi rachunkowe, pełna księgowość, finanse, rozliczenia podatkowe, ZUS.
– prowadzenie pełnej oraz uproszczonej księgowości spółek
– obsługa księgowa osób fizycznych – działalność opodatkowana na zasadach ogólnych lub w sposób uproszczony (ryczałt oraz karta podatkowa)
– rozliczania podatku VAT
– obsługa kadrowa – zatrudnianie pracowników, naliczanie wynagrodzeń – sporządzanie list płac
– sporządzanie deklaracji ZUS, wyliczanie składek
– prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
– sporządzanie rozliczeń rocznych
Biuro Rachunkowe "AKa" s.c. założyłyśmy w 2012 roku, kiedy indywidualnie zdobyłyśmy certyfikaty księgowe Ministra Finansów uprawniające nas do wykonywania zawodu. Połączyło nas wieloletnie doświadczenie w pracy w księgowości oraz wspólne wartości, uczciwość, pracowitość oraz odpowiedzialność. Dzięki temu, że wzajemnie się uzupełniamy, stworzyłyśmy zgrany zespół oferujący rzetelną i profesjonalną obsługę księgowo-podatkową oraz płacową. Współpracujemy z doradcą podatkowym oraz radcą prawnym. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie Naszych Klientów, dlatego też podchodzimy indywidualnie do potrzeb każdego z Nich. Staramy się, aby nasza współpraca oparta była na wzajemnym zrozumieniu. Dbając przede wszystkim o Ich bezpieczeństwo, jesteśmy ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w PZU S.A zarówno w zakresie obligatoryjnym, jak i dobrowolnym.
Gwarantujemy pełną poufność zarówno w zakresie wszelkich informacji dotyczących naszych Klientów w czasie realizowanej współpracy, jak i po jej wygaśnięciu.
Serdecznie zapraszamy do współpracy.
Z uwagi na zróżnicowane potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, cena usługi jest indywidualnie negocjowana z Klientem i ustalana przed ostatecznym podpisaniem umowy o świadczenie usług księgowo – podatkowych.
Na ostateczną cenę usługi będzie miał wpływ zarówno rodzaj prowadzonej ewidencji, zakres zleconych nam usług, jak również forma prawna oraz rozmiar prowadzonej działalności mierzonej wielkością stanu zatrudnienia, liczbą dokumentów generowanych zarówno przez naszego Klienta jak i tych obcych, lecz powiązanych z jego działalnością.
Jeżeli są Państwo zainteresowani usługami świadczonymi przez nasze biuro chętnie udzielimy wstępnego określenia warunków cenowych. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Bez ewidencji VAT:
– do 30 dokumentów 100 zł
– 31-51 dokumentów 120 zł
– 51-100 dokumentów 150 zł
Z ewidencją VAT:
– do 30 dokumentów 150 zł
– 31-51 dokumentów 180 zł
– 51-100 dokumentów 210 zł
Powyżej 100 dokumentów cena ustalana jest indywidualnie
Bez ewidencji VAT:
– do 30 dokumentów 140 zł
– 31-51 dokumentów 170 zł
– 51-100 dokumentów 240 zł
– 101-150 dokumentów 290 zł
Z ewidencją VAT:
– do 30 dokumentów 170 zł
– 31-51 dokumentów 220 zł
– 51-100 dokumentów 270 zł
– 101-150 dokumentów 320 zł
Powyżej 150 dokumentów cena jest ustalana indywidualnie
– do 20 dokumentów 700 zł
– 21-50 dokumentów 1000 zł
– 51-100 dokumentów 1500 zł
Powyżej 100 dokumentów cena jest ustalana indywidualnie
– Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych 25 zł / osobę
– Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych – zazwyczaj wysokość opłaty miesięcznej
– Rozliczenia roczne od 20 zł
Oferujemy również pomoc przy zakładaniu własnej działalności gospodarczej.
Jeżeli są Państwo zainteresowani usługami świadczonymi przez nasze biuro chętnie udzielimy wstępnego określenia warunków cenowych. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Biuro rachunkowe "AKa" s.c. K.Górniak -Gawęda, A.Sztęborowska
ul. Zjazdowa 4, 91-610 Łódź tel. 691 288 111 @: biuro@akasc.pl
Biuro pozyskało i przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następstwie zawarcia z Panią/Panem umowy lub zlecenia w zakresie prowadzenia rachunkowości oraz obsługi kadrowo-płacowej
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą jedynie w celach niezbędnych do wykonania czynności opisanych w umowie lub zleceniu, o których mowa w pkt. 2.
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – niezbędność dla wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną, a w zakresie danych wrażliwych – art. 9 ust. 2 lit. f) RODO.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione organom państwowym w zakresie wykonywania czynności określonych w pkt 2 wyłącznie na Pani/Pana życzenie.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w którym każda ze Stron umowy będzie mogła realizować swoje uprawnienia względem drugiej Strony tej umowy i nie krótszy niż okres ustawowy wymagany dla przechowywania tego rodzaju danych.
W związku z przetwarzaniem przez Doradców Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
° prawo dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO,
° prawo do sprostowania swoich danych, na podstawie art. 16 RODO,
° prawo do usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 RODO (prawo to nie może pozostawać w sprzeczności z obowiązującymi w Polsce aktami prawnymi),
° prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych, na podstawie art. 18 RODO,
° prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 RODO,
° prawo do przenoszenia swoich danych, na podstawie art. 20 RODO.
W przypadku uznania przez Panią/Pana, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO ma Pani/Pan ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych.
Podanie przez Panią/Pana niezbędnych danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy lub zlecenia, o których mowa w pkt. 2 powyżej. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednakże konsekwencją nie podania danych jest brak możliwości zawarcia z Biurem Rachunkowym przedmiotowej umowy lub zlecenia na wykonanie usługi.